Je business in Azië versterken? Met zo’n 60% van de wereldbevolking binnen haar grenzen, heeft het Oosterse continent een enorme afzetmarkt. Ontdek met deze Business Club hoe je er optimaal zakendoet.
Zakendoen in Oost-Europa heeft duidelijke voordelen: het is dichter bij huis, productie is er relatief goedkoop en je volgt je business makkelijker zelf op dan in andere continenten. Toch zorgt de turbulentie in de regio voor moeilijkheden. Hoe versterk jij je positie in het oosten van Europa?
Van het Waasland naar het buitenland? Wie internationale ambities heeft en graag bijleert van collega-ondernemers, vindt een klankbord in deze Wase Business Club Internationaal Ondernemen.
Heeft jouw onderneming nood aan een internationale strategie? Dan is het tijd voor Go International! Samen met jou werken we een gedetailleerd exportplan uit op maat van je bedrijf. Zo blijf jij ook in het buitenland sterk, wendbaar en competitief.
Internationaal zakendoen heeft voor de voedingsindustrie heel specifieke uitdagingen. Daar weet je als bedrijf actief in de food & beverage-sector natuurlijk alles over. Benieuwd hoe collega-ondernemers het aanpakken? Ontdek het in deze sectorspecifieke Business Club.